قواعد طلائی جوی مانتیا
زمان ارسال: چهارشنبه ۱۳۹۲/۸/۲۹ ۰۱:۱۸

قواعد طلائی جوی مانتیا

اين صفحه را به اشتراك بگزاريد

سه کار ، در هر زمانی که شما اسکیت بازی می کنید ؛ موثر است .

من دائما” به همه می گویم که ورزش اسکیت نود درصد فن و تکنیک است . اگر شما پاهای قوی داشته باشید اما تکنیک ضعیف ؛ در این صورت شما همانند

یک ماشین قدرتمند هستید که چرخ ندارد .

به این دلیل است که چرا تا این حد حائز اهمیت می باشد که شما روی تکنیک کار کنید .

حتی بعد از سالها تمرین ، هنوز چندین چالش تکنیکی وجود دارند که من تلاش می نمایم در هر زمانی که اسکیت بازی می کنم ؛ انجام دهم .

 

۱) جلو عقب بردن دستها ( چرخاندن و تاب دادن )

swing

( تاب دادن دستها باعث سرعت بیشتر می شود )

پاهای شما آنچه را که دستهایتان انجام می دهند پیروی می کنند ، بنا براین تمرین کنید تا دستتان را در مقابل صورتتان بالا آورده ، در هر حرکت تاب دادن دسنها به سمت جلو و در هر تاب دستها به پشت ، بازویتان را به طور کامل باز کنید ( گسترش بدهید ) .

 

۲) خم بودن زانوها

هر چقدر شما پائین تر باشید یعنی بیشتر حالت نشسته داشته باشید و زانوهایتان خم تر باشد ، بیشتر و در پهنای وسیعتری می توانید پاهایتان را گسترش دهید .

زمانی که در داخل سالن یا در روی یک تراک کوچک اسکیت بازی می کنید ، همینطور که در مسیر و خط راست رو به پائین حرکت می کنید ، تصور نمائید که روی یک صندلی نشسته اید .

سپس همچنان که در حال دور زدن پیچ هستید ، تلاش کنید در به طور استوار و با شدتی که می توانید ، بلند نشوید ( در حالت خمیده بمانید ) .

 

۳- تقویت مچ پاها

در زمان اسکیت کردن ، من همواره روی نگه داری خوب و محکم ( ثابت ) مچ پاهایم سعی دارم تمرکز داشته باشم . در صورتی که مچ پاهای شما محکم و سفت نباشند زمانی که پوش می زنید ، قدرت ( نیروی فشار و پوش ) خود را از دست خواهید داد .

راههای متعددی برای تمرین تقویت و قوی سازی عالی برای مچ پا وجود دارد .

 

در اینجا چهار تا از آنها آورده شده :

• با بندهای بوت بسته نشده و سگک شل شده ، اسکیت کنید .
• در یک لحظه ؛ پرش درجا ، یا یک پا انجام دهید .
• روی توری که در اکروبات از آن استفاده می کنند ، برای مدتی حرکت تعادلی انجام دهید

 

اگر شما به یک توپ ژیمناستیک نصفه ( توپ تمرینات ورزشی ) دسترسی داشتید ، در حالی که بالا و پائین به حالت اسکیت کردن حرکت می نمائید با یک پا روی توپ به حالت تعادل کار کنید ؛ برای یک زمان ( یک مدتی ) تمرین کنید .

 

مربی من renee hildebrand همیشه به من می گوید :

” تمرین کردن موجب کامل شدن نیست ، بلکه تمرین بی عیب و نقص است که باعث تکامل است .

به ویژه هنگامی که شما روی یک تکنیک کار می کنید این مطلب دارای اهمیت می باشد .

اگر شما تمام توجهتان را روی آنچه که انجام می دهید ، متمرکز ننمائید ، نخواهید توانست آن نتایجی را که انتظار داشته اید به دست آورید .

 

كلمات كليدي: